-
به دنبال ایده های کسب و کار کوچک
در زیر تعدادی از روندها و پیشبینیهایی که در متن ذکر شده است، آمده است:
– رشد ۴۴ درصدی در هزینه تبلیغات اینستاگرام نسبت به سال قبل و بزرگترین رشد در بازدیدها با ۱۱۴ درصد
– کاهش هزینه تبلیغات متنی فیسبوک و گوگل
– کاهش نرخ کلیک تبلیغات در خبرخوان فیسبوک برای اولین بار در سال گذشته با ۸ درصد
– رشد برجسته داکداکگو در مقایسه با سایر موتورهای جستجو، اما هنوز نسبتاً کوچکاین موارد به نظر میرسد حدسی را که داشتم تأیید میکنند: تبلیغات PPC (Pay-Per-Click) به تدریج تحت تأثیر قرار خواهند گرفت یا جایگزینی خواهند شد و مردم از فیسبوک دور میشوند و از اینستاگرام به عنوان پلتفرم ترجیحی خود استفاده میکنند تا زمانی که چیزی جدید بزرگتر ظاهر شود که احتمالاً در ۵-۱۰ سال آینده یا حتی زودتر خواهد بود. با توجه به اینکه خودم تازه وارد این حوزه هستم، ممکن است اشتباه کنم.
به علاوه، چه پیشبینیهای دیگری برای امسال دارید یا در حال حاضر چه تحولاتی را مشاهده میکنید؟
با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.