-
روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2019
“*E: من این را با در نظر گرفتن افراد میز کمک نوشتم، اما احساس میکنم ادمینهای عملی (خواسته یا ناخواسته) در میان ما میتوانند با اکثر این موارد ارتباط برقرار کنند.
*E2: هگز، چون هگز.
16 قانون فناوری اطلاعات
0x00: کاربران دروغ می گویند.
0x01: آن را خاموش و دوباره روشن کنید. به خصوص اگر کاربر اصرار داشته باشد که قبلاً این کار را انجام داده است.
0x02: اگر ارزش داشتن را دارد، ارزش پشتیبان گیری را دارد.
0x03: هرگز چیزی را که نمیتوانید دوباره سرهم کنید از حافظه جدا نکنید.
0x04: تا زمانی که یک بلیط ارسال نشده باشد، مشکلی به طور رسمی وجود ندارد.
0x05: تا زمانی که باتجربهترین فرد در اتاق نگوید “اوه، لعنت”، موضوع رسمی “اوه، لعنت” است.
0x06: چیزی به نام پیچ “اضافی” وجود ندارد.
0x07: صف بلیط آرام همیشه نشانه خوبی نیست.
0x08: هیچ چیز «مدرک کاربر» نیست، هرگز نبوده و نخواهد بود.
0x09: هرگز و هرگز نمی خواهید بدانید که مایع مرموز چیست.
0x0A: خانم یو پی اس و آقای پیچ گوشتی با هم دوست نیستند.
0x0B: اگر می توانید بوی دود جادویی را حس کنید، قبلاً مسخره کرده اید.
0x0C: “به خوبی کار می کند” و “بیش از حد پیچ خورده برای ثبت یک خطا” بسیار شبیه هم هستند.
0x0D: سیم های شل سعی می کنند جفت شوند. وقتی سیم ها جفت می شوند، همه چیز به هم می خورد.
0x0E: اصل حداقل امتیاز یک پیشنهاد نیست.
0x0F: به sysadmin خود احترام بگذارید. آنها کسانی هستند که اصلاحات شما را برطرف می کنند.”
با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.